czwartek, 17 lipca 2014

Wakacyjne konwenty 2014

Witajcie kochani ^^
Obiecywałam ostatnio, że napiszę na jakie konwenty się wybieram, więc chyba przyszła na to pora :D
W te wakacje na 100% będę na trzech konwentach :

Bytom, 19-20 Lipca 2014 
Jak widać to już niedługo i teraz powinnam się pakować, zamiast pisać posta, ale co tam :P
Nie mam żadnego panelu na tym konwencie, ale biorę udział w cosplay'u. Można mnie będzie złapać w cosplay'u Bulmy z Dragon Balla (prawdopodobnie przez większość konwentu) oraz przez jakiś czas w cosplay'u Yamuraihy z Magi: The Labyrinth of Magic

Kraków, 15-17 Sierpnia 2014
Na tym konwencie mam dwa panele w sali WTF Azja: 
Zróbmy to jeszcze raz, wersja dramowa
Są takie historie, które zostają w naszych głowach na zawsze. Inne nie zostają, ale twórcy dram upewnią się, że ich nie zapomnimy, zasypując nas kolejnymi wersjami i remake’ami. Zobaczmy jak ewoluuje ta sama historia i ci sami bohaterowie.
Muzyka w Kdramach 
Są takie melodie, które znają wszyscy fani koreańskich dram, niektóre doprowadzają nas do szału, a inne wręcz uwielbiamy. Naucz się rozpoznawać perełki i piosenki, które będą cię dręczyć do samego końca.

Jeśli chodzi o cosplay to jeszcze nie wiem czy będę się z czymś zgłaszać, ale na pewno przez jakiś czas będę chodzić w Videl z Dragon Balla i czymś jeszcze (być może uda mi się skończyć któryś z moich własnych projektów :D)

Nowy Sącz, 23-24 Sierpnia 2014
Jeszcze nie mam nic zaplanowanego na ten konwent, ale na pewno będę prowadziła przynajmniej jedną atrakcję i na pewno pojawię się w jakimś cosplay'u i na pewno wam jeszcze o nim napiszę, ponieważ to kolejny konwent organizowany przez moich znajomych i chcę im jak najbardziej pomóc :D

Dodatkowo już po wakacjach, ale najprawdopodobniej będę na konwencie:
Katowice, 13-14 Września 2014 (zaraz przed moimi urodzinami :P)
Nie mam jeszcze nic zaplanowanego na ten konwent i nawet nie wiem na 100% czy dam radę się na niego wybrać, ale bardzo bym chciała ;)

Jeśli chcecie wiedzieć dokładnie to polecam śledzić mojego Facebook'a, na nim pewnie będę informować o tym na bieżąco oraz może wreszcie przekonam się do Instagrama i tam też wrzucę kilka zdjęć z konwentów.
 
Na koniec chciałam tylko powiedzieć, że jeśli ktoś z Was zobaczy mnie kiedyś plątającą się po jakimś konwencie to nie wstydźcie się podejść i zagadać, bo nawet nie wiecie jaką przyjemność mi to sprawia. Ja jeżdżę na konwenty głównie dla ludzi, wiec chętnie rozmawiam z każdym, a co dopiero kiedy mam szansę porozmawiać z kimś z Was :D 

To jak na razie wszystkie konwenty, na które wybieram się w te wakacje. A na jakich Wy będziecie? Kogoś spotkam? *O*

8 komentarzy:

  1. Ja już byłam, na Animatsuri i nigdzie indziej się nie wybieram, zwłaszcza poza Warszawę.
    Ale powodzenia i dobrej zabawy na Twoich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na Animatsuri miałam troszkę za daleko :< Dziękuję bardzo :D

      Usuń
  2. Oczywiście chęci zawsze są i chętnie odwiedziłabym jakiś konwent (takie Animachina właśnie by mi czasowo pasowało, bo nigdzie nie wyjeżdżam). Niestety, tradycyjnie już, Bytom jest za daleko, a nawet jeśli, rodzice by mi nie pozwolili samej jechać. :/ A znajomych interesujących się konwentami brak... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :< Ja na szczęście moich już na tyle przyzwyczaiłam, że mnie puszczają.

      Usuń
  3. Miłej zabawy na konwentach, czekamy na relacje. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Postaram się dostarczyć je jak najszybciej :D

      Usuń
  4. Aa, zobaczymy się na B6! *_*

    OdpowiedzUsuń