wtorek, 29 lipca 2014

Zapraszam na Atarashi!

Witajcie kochani ^^
Dzisiaj chciałam Wam napisać troszkę o konwencie, organizowanym przez moich znajomych :D


Konwent odbędzie się w Zespole Szkół w Chełmcu im. Mikołaja Kopernika (ul. Marcinkowicka 9, Nowy Sącz) i będzie trwał od godziny 9:00 23 Sierpnia do 14:00 24 Sierpnia, a cena wejściówki wynosi 25 zł :D
Ja na pewno się pojawię i pewnie będę prowadzić jakieś atrakcje ;) A jeśli mowa o atrakcjach to poszukiwani są ich twórcy oraz cosplay'erzy (chętni proszeni są o wypełnienie formularza, który można znaleźć na stronie wydarzenia na Facebook'u oraz wysłanie go na maila organizatorów - info@machigai.pl, termin zgłaszania atrakcji to 12 sierpnia), po za cosplay'em, panelami oraz konkursami oczywiście, zaplanowany jest również koncert zespołu Fandom May Cry, goście specjalni, konsolówka i wiksa :D
Jeśli są osoby zainteresowane kwestią prowadzenia stoisk lub wypożyczeniem sprzętu również proszone są o kontakt. Osoby poniżej 18. roku życiu zobowiązane są przedstawić pisemną zgodę prawnego opiekuna na przebywanie na terenie konwentu podczas jego trwania.
Serdecznie zapraszam na konwent i mam nadzieję, że uda mi się kogoś z Was na nim spotkać ^^
Dodatkowo byłabym bardzo wdzięczna jeśli w miarę możliwości moglibyście pomóc mi rozreklamować to wydarzenie - udostępnić ten post, czy samo wydarzenie, wszystko co zrobicie na pewno nam pomoże :D

10 komentarzy:

  1. Ja w zależności od okoliczności, albo będę na 2 dni ze znajomymi w ramach naszej sali, albo pewnie pojawię się sama na 1 dzien i powłóczę tam i z powrotem xD Daleko nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też jeszcze pewna nie jestem, czy będę cały czas, ale postaram się, ja też nie mam daleko XD

      Usuń
  2. Dla mnie niestety troszkę za daleko. T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. :)
    http://magicelfsjlove.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, jak ja żałuję, że nie umiem oszczędzać pieniędzy na konwenty xD Ale to nie moja wina, że pieniądze po prostu się mnie nie trzymają i tak naprawdę jak jakieś mam to wydaję je na cudowne dodatki~ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie mam pieniędzy, ale na konwenty zawsze jakoś uzbieram XD

      Usuń