sobota, 30 sierpnia 2014

Gdzie oglądam dramy?

Witajcie kochani ^^
Zauważyłam, że ostatnio jednym z najpopularniejszych postów został ten, którym pisałam Wam o stronach, na których można oglądać dramy, ale od tego czasu trochę się pozmieniało, a ja wciąż często jestem pytana, gdzie oglądam dramy. Postanowiłam więc odświeżyć nieco informacje na ten temat :D Oto strony, które sa przeze mnie sprawdzone i je serdecznie Wam polecam:

Good Drama
Strona, która po zamknięciu DramaCrazy wypełniła pustkę w moim sercu XD
Bardzo duża baza dram, szybko pojawiają się na niej nowości i zazwyczaj można wybrać spośród kilku różnych playerów. Ta strona jednak niektórym nie odpowiada ze względu na to, że można na niej znaleźć dramy tylko z angielskimi napisami, dla mnie jednak nie jest to problem i bardzo polecam spróbowanie oglądania dram właśnie w ten sposób, zdziwicie się jak szybko można się do tego przyzwyczaić i ile można się dzięki temu nauczyć :D 

Jednak jeśli nie chcecie oglądać dram po angielsku to tutaj macie polską alternatywę. Na tej stronie trzeba się zarejestrować, ale zdecydowanie warto ^^

O tej stronie wspominałam ostatnio, ale z tego co widziałam trochę się na niej pozmieniało i może warto dać jej jeszcze jedną szansę :D Tutaj również znajdziecie dramy w języku polskim.

Szczerze mówiąc tutaj już dawno nie oglądałam żadnej dramy, ale pamiętam, że udało mi się znaleźć kilka, których nie mogłam obejrzeć nigdzie indziej :) Dostępne tu są dramy zarówno po polsku jak i po angielsku, ale niestety niektóre z nich są zablokowane w Polsce :<

To by było na tyle, mam nadzieję, że pomogłam :D Napiszcie mi gdzie Wy oglądacie dramy, może macie jeszcze jakieś inne sekretne strony? ^^

8 komentarzy:

  1. również oglądam na drama-online, natomiast wcześniej oglądałam na viki i szlag mnie trafiał przez reklamy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. A znasz coś gdzie można je ściągać, poza torrentami na D-Addicts? Streaming to beznadziejna jakość i brak możliwości np. porządnego łapania screenów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taki dodatek do firefoxa do ściągania filmów

      Usuń
  3. Nie oglądam dram... T.T A jak już coś mnie zainteresuje (zazwyczaj jakieś filmy) to nie da się tego nigdzie znaleźć oprócz chińskich stron oczywiście jedynie z chińskimi napisami. T.T

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. Bardzo pomocny post, co do dramy, będę wiedzieć gdzie zalukać :D Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam i liczę na obserwatorów, komentarze lub nawet jakieś wskazówki co do AZJATYCKIEGO KOSMOSU, pozdrawiam ^^ http://azjatyckikosmos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie szukać polskich napisów do dram np. Painter of the wind?

    OdpowiedzUsuń