piątek, 31 października 2014

Makijaż Halloweenowy: pęknięta lalka

Witajcie kochani ^^
Dzisiaj z racji Halloween (którego nie obchodzimy w Polsce, a szkoda, bo ja bym się chętnie poprzebierała :P) postanowiłam wrzucić tu makijaż, który zrobiłam już jakiś czas temu, ale czekałam na specjalną okazję :P

Niestety światło padało na moją twarz z jednej strony,
dlatego wyglądam jakbym praktycznie nie miała
lewej brwi :P

Jeśli chodzi o makijaż oczu to zrobiłam dokładnie to co opisałam w TYM poście no i później mnie poniosło :P
Pęknięcia stworzyłam za pomocą eyelinera, ja użyłam płynnego, ale myślę, że niezależnie od tego jakiego użyjcie powinno wyjść :) Sądzę, że najtrwalszy będzie żelowy, więc jeśli planujecie paradować tak dłużej proponuję użyć właśnie jego. Aby stworzyć takie pęknięcie najpierw robiłam kleksa z ostrymi brzegami, najlepiej w jakimś kąciku lub przy brzegu, np. kącik ust, linia włosów, przy brwi, brzeg oka, a następnie bardzo delikatnie domalowywałam odchodzące od niego linie, na początku grubsze, a później coraz cieńsze. Wymaga to chwili ćwiczeń, ale niczego więcej :D


Jeśli chodzi o usta to najpierw nałożyłam korektor w kąciki, a następnie bardzo dokładnie obrysowałam je czerwoną szminką, tak żeby były trochę węższe niż zwykle i podobne do ust lalki. Polecam użyć pędzelka, łatwiej jest wtedy uzyskać proste linie :)

Moja głowa jest ziemniakiem... 

To by było na tyle :D Dajcie mi znać jak Wam podoba się ten makijaż i pokażcie mi swoje ^^

10 komentarzy:

  1. Jaki śliczny makijaż. *o* Z chęcią zrobiłabym coś podobnego...gdyby nie fakt, że do malowania się mam dwie lewe ręce. x_x Z tego powodu nie miałam jak siebie "przyozdobić". ;-; Co nie zmienia faktu, że Twój efekt jest godny podziwu.
    I faktycznie, szkoda, że Halloween nie jest w Polsce uznawane za "prawdziwe" święto - brzmi fajnie i tworzy przyjemniejszą odmianę dla tego ponurego klimatu, który pojawia się przed Wszystkimi Świętymi (które z kolei od pewnego czasu w moich oczach nie jest nawet świętem, bo ludzie na cmentarzach pojawiają się jedynie z zasady lub by pokazać kto lepiej przyozdobi grób...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Nie ma czegoś takiego jak dwie lewe ręce, trzeba tylko ćwiczyć i wszystko wyjdzie ;)
      Dokładnie, ludzie potępiają przebieranie się na Halloween, a sami na cmentarzach robią sobie pokaz mody...

      Usuń
  2. Cudowny jest ten makijaż, super to wygląda! *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie to wygląda : O

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, na tym blogu jestem nowa, ale mam wrażenie, że zostanę stałą bywalczynią. Bardzo podobają mi się Twoje posty, sama też jestem fanką dram i Azji. Możesz też kiedyś zajrzeć na bloga, który rozkręcam (projektlena.blog.pl).
    Co do Halloween, to kiedy zobaczyłam jak ludzie obchodzą to święto w Japonii, naprawdę poczułam zazdrość. Myślę, że z takim makijażem wyglądałabyś świetnie w tłumie świętującym na ulicach Tokio:
    https://www.youtube.com/watch?v=NR2Yz3x9EJY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, bardzo się cieszę, że blog Ci się spodobał i mam nadzieję, że w przyszłości Cię nie zawiodę ^^ Chętnie zajrzę na Twojego bloga :D
      O tak, akurat w Japonii to było pewnie, że święto przebierańców i dziwolągów będą obchodzić z pełną parą :D Chciałabym tam pojechać...

      Usuń