sobota, 18 października 2014

Najwyższa pora na zmiany

Cześć kochani ^^
Wiem, że dawno nie pisałam, ale niestety nie miałam czasu i tak pozostanie przez najbliższe parę miesięcy :< Nie zmienia to faktu, że tak jak pisałam w poprzednim poście, postaram się pisać jak tylko będę mogła :)

 Jednak to, że będę pisać trochę rzadziej to nie jedyna miana jaką planuję. Prowadzę tego bloga już od ponad dwóch lat i w tym czasie ani razu nie zdarzyło mi się żałować, że go założyłam Pisanie tutaj pozbawiło mnie wyrzutów sumienia, że nie rozwijam swojego "warsztatu" i odnoszę wrażenie, że nadało moim tekstom trochę lekkości. A poza tym oczywiście jestem bardzo wdzięczna, że udało mi się poznać Was wszystkich, zawsze miło jest porozmawiać z kimś, kto ma zainteresowania podobne do ciebie, no i oczywiście w żaden sposób nie potrafię wyrazić jak wiele znaczy dla mnie wasze wsparcie we wszystkim, co tutaj robiłam :D Mimo wszystko przez te dwa lata ja zdążyłam się zmienić (na lepsze mam nadzieję) i moje zainteresowania trochę się zmieniły. Nie oznacza to oczywiście, że przestałam interesować się Azją, dramami, k-popem itp. Oczywiście, że nie! Po prostu poznawanie nowych rzeczy, rozwijanie się i dzięki temu, wprowadzanie zmian jest nieodłączną częścią życia i zazwyczaj są czymś dobrym :) Tak stało się ze mną, zmieniłam się, troszkę (mam nadzieję) dojrzałam i zaczęłam interesować się też innymi rzeczami. W związku z tym planuję też wprowadzić pewne zmiany na blogu. Nie sądzę żeby było to coś wielkiego, przynajmniej nie na razie, ale chciałam bym poszerzyć nieco tematykę. Poza tym o czym pisałam do tej pory, zaczną się pojawiać recenzje niekoniecznie azjatyckich książek, filmów, seriali, muzyki, może trochę moich bardziej personalnych przemyśleń, kto wie może od czasy do czasu wrzucę tu jakieś moje opowiadanie i... sama jeszcze nie wiem co. Oczywiście nie zapomnę o tym, od czego zaczęłam, wciąż od czasu do czasu będę pisać o dramach i konwentach... Po prostu ten blog zawsze miał odzwierciedlać mnie, zawłaszcza te strony, których nie co dzień nie pokazuję, więc chciałabym żeby wciąż tak było :) Poza tematyką, kto wie, może zmienię trochę grafikę i sam nagłówek bloga (jeśli wpadnę na jakiś genialny pomysł :P), ale to może trochę potrwać ^^

No tak, nieźle się rozpisałam, mam tylko nadzieję, że to co napisałam ma jakikolwiek sens... :P Pewnie większość tego nie przeczytała, ale reasumując chciałam tylko podziękować Wam za spędzony wspólnie czas i wsparcie i mam nadzieję, że w związku z nadchodzącymi zmianami wciąż mogę na Was liczyć :D Jeśli chcecie to napiszcie mi co o tym wszystkim myślicie i może macie jakieś propozycje co do zmian? Jakieś tematy, na które chcecie żebym się wypowiedziała? Jestem otwarta na sugestie ^^

A na koniec... Łapcie kota :P

5 komentarzy:

  1. Bardzo dużo blogów o tematyce kiedyś azjatyckiej zmieniło się całkiem niedawno w blogi 100% o kosmetykach i właściwie jakoś tak... nie mam za bardzo ochoty czytać co dana dziewczyna w danym tygodniu kupiła za próbki i czy sobie je wtarła w twarz/rączki/pupcię/whatever - naprawdę mnie nie za bardzo interesuje kto gdzie sobie wwciera kremiki X;D. (nawet sobie makijażu żadnego nie zrobią tylko wstawiaja zdjęcia próbek X;D) No, ale wierzę, że twoje zainteresowania rozwijają się ponad to :D Powodzenia
    !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak było to posty na blogu pojawiały by się średnio co 2-3 miesiące i zawierałyby po jednym kosmetyku, bo tak właśnie wyglądają moje zakupy w tej dziedzinie XD Ja od czasu do czasu lubię sobie pooglądać właśnie jakieś fajne makijaże (dlatego sama czasami coś takiego wrzucam), czy nawet przeczytać recenzję jakiegoś konkretnego kosmetyku, ale co do opisywania swoich zakupów masz kompletną rację... Może zaczną jeszcze pisać, że kupiły mąkę i papier toaletowy, bo to równie fascynujące :P
      Wydaje mi się, że puki co blog rozwinie się tak, że będę pisać o podobnych rzeczach jak do tej pory, ale niekoniecznie zawsze związanych z Azją, a później... zobaczymy :)
      Dziękuję bardzo :D

      Usuń
  2. Masz absolutną rację, trzeba się rozwijać, przede wszystkim nie można stać w miejscu. Jestem bardzo ciekawa o co poszerzysz swoją ofertę blogową. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że te zmiany Ci się spodobają :D

      Usuń
  3. Trzymam za ciebie kciuki ; D i ciekawi mnie jak będzie tutaj po zmianach ; D

    OdpowiedzUsuń