wtorek, 18 listopada 2014

Konwentowo: Snowdrop 2

Witajcie kochani ^^
Dzisiaj chciałam napisać Wam troszeczkę o tym na jakie konwenty wybieram się w najbliższej przyszłości :)

Przede wszystkim jednak chciałam Was wszystkich bardzo serdecznie zaprosić na drugą już edycję konwentu Snowdrop, organizowaną przez grupę Machigai.



Konwent odbędzie się w Nowym Sączu, a planowana data to 27 Grudnia 2014.
Dodatkowo zachęcam Was do zgłaszania swoich atrakcji, ja na pewno to zrobię :D

Kolejny konwent, na który wybieram się na 100% to B-XmassCon 5, który odbędzie się 20-21 Grudnia 2014 w Krakowie. To jest zdecydowany pewniak, nie ma szans, żebym przegapiła ten konwent plus mam już wykupioną wejściówkę :P Być może będę prowadziła na nim konkurs, ale to nie jest jeszcze potwierdzone, raczej nie zgłoszę się z żadnym cosplayem, ale na pewno się w jakiś przebiorę :D 

Poza tym jest szansa, że będę mogła pojechać na konwent Love, ale to nie jest jeszcze pewne ;)

Na koniec mam do Was wielką prośbę; jeśli moglibyście mi chociaż w najmniejszym stopniu pomóc rozreklamować trochę Snowdropa (wstawić posta na swojego bloga, udostępnić wydarzenie na Facebooku...) to byłabym Wam bardzo, bardzo wdzięczna :*

To by było na tyle na dzisiaj ^^ Napiszcie mi na jakie konwenty Wy się wybieracie, mam nadzieję, że na którymś uda nam się spotkać :D

3 komentarze:

  1. Trochę ciężko reklamować konwent, który nie ma podanego miejsca, w którym się odbędzie więc ja póki co wstrzymuję się z reklamowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ale chciałam przynajmniej zacząć ;)

      Usuń
  2. Fajna nazwa tego konwentu ; D

    OdpowiedzUsuń