poniedziałek, 1 grudnia 2014

Listopad 2014

Witajcie kochani ^^
Zastanawiałam się nad tym już od jakiegoś czasu i wreszcie postanowiłam rozpocząć nową serię na blogu. Będzie to takie podsumowanie miesiąca, ulubione filmy, które obejrzałam, muzyka, której słuchałam, książki, seriale, jedzenie i inne fajne rzeczy, które mi się przytrafiły w trakcie tego miesiąca :D Można powiedzieć, że będzie to coś w stylu popularnych na YouTube "ulubieńców miesiąca", ale nie mam zamiaru wymieniać moich ulubionych kosmetyków (jestem biedakiem, który używa cały czas tych samych rzeczy... :P), no chyba, że coś powali mnie na kolana ;)
Sama nie wiem jak to wyjdzie i jak długo potrwa, ale chciałam spróbować czegoś nowego.
Reasumując, pod koniec każdego miesiąca, lub na początku kolejnego, pojawiać się będą posty, zawierające pewne stałe punkty (np. film obejrzany w tym miesiącu, który bardzo mi się spodobał) oraz zapewne różne dodatki, bo kto wie co się stanie w danym miesiącu ^^ To chyba na tyle, mam nadzieję, że ta seria Wam się spodoba :D

1. Film


Awake

Mieliśmy w szkole zastępstwo z panią od wychowania do życia w rodzinie i puściła nam ten film. Zaskakująco dobry wybór jak na nią :P Nie mogę powiedzieć o tym filmie zbyt wiele, nie spoilerując, ale zdecydowanie polecam. Film naprawdę daje do myślenia i jest dobrze zrobiony. To jest jeden z tych, kiedy przez chwilę ma się takie WTF? ale później wszystko na szczęście się wyjaśnia 

2. Książka


Jarosław Sokół - Czas Honoru

Jeśli czytaliście moje poprzednie posty to wiecie, że ostatnio oglądałam serial o tym samym tytule i bardzo mi się podobał. Niedawno moja siostra (przez którą zaczęłam oglądać ten serial) odkryła, że scenarzysta serialu napisał książkę :D Jestem aktualnie w trakcie pierwszej części, ale mam zamiar w najbliższej przyszłości przeczytać je wszystkie. 

3. Serial


Czas Honoru

Nie mogłabym nie wspomnieć o tym serialu, pisałam o nim już wcześniej, więc nie będę się rozpisywać tylko powiem, że moim zdaniem jest to najlepszy polski serial i naprawdę warto go obejrzeć ;)

Suits

Nie mogłam się zdecydować na jeden serial, więc musiałam dorzucić jeszcze Suits. Nie zdradzając wielu szczegółów i nie rozpisując się szczególnie powiem tylko, że jest to serial o prawnikach i jest naprawdę świetny, jest zabawny, postacie są genialnie wykreowane i naprawdę wciąga... Więc czemu wciąż czytasz tego posta i jeszcze nie oglądasz tego serialu? 

4. Muzyka


Troye Sivan - Happy Little Pill

Szczerze mówiąc nie jest to kompletnie typ muzyki, której słucham zazwyczaj, ale jakoś tak ta piosenka mnie urzekła. Ostatnimi czasy poszukiwałam jakiegoś nowego zespołu lub wykonawcy, od którego mogłabym się uzależnić, ale niestety mi się to nie udało... :< Za to ta piosenka bardzo mi się spodobała i zdecydowanie ją Wam polecam ^^

5. YouTuber


O Danie też już wcześniej wspominałam, ale postanowiłam wspomnieć jeszcze raz, bo ostatnio mam na jego punkcie obsesję :P Sama nawet nie wiem czemu, jest po prostu zabawny, a przy tym tak bardzo odnajduję się w jego filmikach... No i ten uśmiech... <3


Znów nie mogłam się zdecydować na tylko jedno, ale to i tak cud, że wybrałam dwóch, a nie z dziesięciu, ponieważ mniej więcej (skłaniałabym się bardziej ku więcej) tylu YouTuberów aktualnie oglądam... XD Tylera lubię za to, że jego filmiki zawsze poprawiają mi humor, jeśli chcę się pośmiać to wiem, że jego kanał będzie dla mnie idealny :D

6. Wydarzenie miesiąca (muszę jeszcze popracować nad tą nazwą :P)

W tym miesiącu stało się coś cudownego (przynajmniej dla mnie) - praktycznie przez cały miesiąc ćwiczyłam! Wiem, że dla Was to pewnie nic, ale jak dla mnie to wielki krok. Zawsze źle się czułam z tym jak wyglądam oraz ogólnie z tym, że się nie ruszam, a teraz wreszcie mi się udało i jestem z siebie bardzo dumna. Głównymi motywatorami były dla mnie moje dwie koleżanki z klasy oraz to, że robiłam takie trzydziestodniowe wyzywania, dzięki nim widziałam w moim ćwiczeniu jakiś cel, do którego mogłam dążyć. Mam nadzieję, że to utrzyma się dalej. Jeśli chcecie zobaczyć jakie wyzwania robiłam, to zdjęcia wrzucam wam poniżej :D

Deska

Russian Twist

Brzuszki

To by było na tyle na dzisiaj. Zachęcam Was do wrzucanie takiego posta na swoje blogi lub do napisania mi w komentarzu jaki był wasz listopad, no i oczywiście co myślicie o tym poście, chcecie więcej? A może macie jakieś pomysły na punkty, które powinny znaleźć się w kolejnych podsumowaniach miesiąca? Piszcie ^^

4 komentarze:

  1. Muszę też się zabrać za ćwiczenie ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ja się zabrałam, to każdemu się uda :D

      Usuń
  2. Ooo bardzo fajny pomysł na notkę.
    Co do ćwiczeń ja jestem tak beznadziejnym przypadkiem, że chyba nigdy nie zdołam się przełamać. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Jeśli ja dałam radę to Ty też, zaufaj mi :P

      Usuń