wtorek, 20 stycznia 2015

B-XmassCon 5, Kraków 20-21 Grudnia 2014

Witajcie po małej przerwie w 2015 roku :D
Dawno, dawno temu byłam na konwencie i jeszcze o tym nie pisałam, a więc najwyższa pora się za to zabrać ^^ (Tak, powinnam się uczyć i zrobię wszystko żeby tego nie robić :P)
Za wiele na tym konwencie nie zrobiłam, więc relacja będzie raczej krótka, ale i tak chciałam coś napisać :D

Konwent odbywał się w weekend przed przerwą świąteczną, więc nie musiałam przejmować się nauką i zadaniami i mogłam spokojnie się bawić :D Na miejsce dojechałam około godziny 9, postałam trochę w kolejce (co było dziwne, bo dawno nie musiałam stać w kolejce na konwent :P), ale dosyć szybko udało mi się dostać do środka. Tradycyjnie przy akredytacji zostałam zaopatrzona w zestaw małego konwentowicza, czyli opaskę, identyfikator i informator:


W środku było już odrobinę trudniej bo okazało się, że większość miejsca z sleepach została zajęta. Jednak o chwili udało nam się znaleźć wolny kąt i poszłam się przebierać. Na ten konwent wzięłam ze sobą strój, który już nosiłam tylko w zestawieniu z inną peruką (zdjęcia poniżej). Bardzo lubię ten strój, jest wygodny i podoba mi się jak wygląda, mimo że nikt mnie nie rozpoznaje :P W dodatku jestem zakochana w mojej nowej peruce i soczewkach <3 Tak się składa, że trochę sobie zaspałam i nie zdążyłam w domu zrobić sobie makijażu, więc musiałam go zrobić na konwencie, w toalecie, przy lusterku, do którego musiałam się schylać i świetle, które gasło co jakieś dwie minuty... Nie lada wyzwanie :P

Fot. Konwenty Południowe

Tak jak pisałam wcześniej nie robiłam za wiele na tym konwencie, po prostu siedziałam ze znajomymi i włóczyłam się po szkole bez celu. Na chwilę wyszłam z koleżanką na zewnątrz na małą sesję zdjęciową, ale nie wytrzymałyśmy długo bo było strasznie zimno (a przynajmniej tak mi się wydawało w koszulce z krótkim rękawem :P). Następnie udałam się na naukę walca, głównie żeby poobserwować, ale po chwil zrezygnowałam i poszłam posiedzieć z koleżanką...

Fot. VagabondLadybug

Na tym konwencie nie brałam udziału w cosplayu, więc tym razem spędziłam go na widowni. Na szczęście siedziałam w miejscu, w którym nie było tragicznie duszno, więc nawet udało mi się przetrwać :P Niestety po siedzeniu przez około godzinę na ziemi, po której wszyscy wcześniej chodzili w butach, musiałam iść się przebrać.

Fot. Konwenty Południowe

Po cospayu na mainie odbył się bal zimowy :D Muszę przyznać, że cieszę się z powrotu tego typu imprezy na konwent B-teamu, bo fajnie było potańczyć chwilę i się pobawić. Po balu znów nie robiłam nic konkretnego i ostatecznie poszłam spać.

Fot. Konwenty Południowe

W niedzielę wreszcie poszłam na jakiś panel :D Był to konkurs piosenek z bajek Disneya i nie żałuję, że na niego poszłam. Osobiście uważam, że konkursy to najlepsze atrakcje na konwentach, bo na panelach nie zawsze chce mi się siedzieć, a konkursy są jednak trochę ciekawsze (przynajmniej dla mnie). Moja drużyna zajęła trzecie miejsce :)
Po tym konkursie postanowiliśmy wrócić do domu i tak skończyła się moja przygoda z piątą edycją konwentu B-XmassCon ^^

Więcej zdjęć:
Kristos Photo&Graphy
Konwenty Południowe (by Gac)
Konwenty Południowe (by Fanghrim)
Konwenty Południowe (by Alchelor)
Konwenty Południowe (by Marcus)

A może ktoś z Was był na tym konwencie? Jak Wy się bawiliście?

4 komentarze:

  1. Ej no, ja cię poznaje XD! Nadal najbardziej bawi mnie to, że w sumie z całego kółeczka belgijki znałam 2 osoby - z jedną zaczęłam, a z tobą skończyłam tańczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łuu :D Czasem zdarza mi się zapomnieć, że w sumie mam perukę i zasłonięte pół twarzy i ludzie mogą mnie nie poznać jak się z nimi witam i późnej się zastanawiam, czy się na mnie obrazili, czy co XD
      Hehe, ja w ogóle nie wiedziałam co się tam dzieje, było tak mało miejsca i każdy tańczył po swojemu :P

      Usuń
  2. Pięknie wyglądałaś, jak zawsze, Bardzo ładnie Ci w blondzie. ^^ Też chcę na jakiś konwent, uchh a tu najbliższy Love wypada akurat w sesję. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Mi Love wypada akurat na ferie, ale nie mam pieniędzy :<

      Usuń