piątek, 20 lutego 2015

Ludzie, których znam czytają mojego bloga...

Cześć kochani ^^
Może to zabrzmi dziwnie, ale większość moich znajomych nie ma pojęcia, że prowadzę bloga, a jeśli już wiedzą to nie mają do niego dostępu i mam nadzieję, że tak pozostanie. Czemu? Właściwie to sama nie wiem. Jestem dosyć zamkniętą w sobie osobą, Wy prawdopodobnie wiecie o mnie więcej niż niektórzy moi znajomi kiedykolwiek się dowiedzą i nie przeszkadza mi to ponieważ Was nie znam osobiście. Czytając tego bloga może Wam się wydawać, że lubię mieć swoje zdanie na różne tematy i lubię się nim dzielić, ale w prawdziwym życiu jest wręcz odwrotnie. Nie lubię się kłócić, więc często siedzę cicho, nawet jeśli się z kimś nie zgadzam. Jest to coś co mi się zdecydowanie we mnie nie podoba, ale niestety nie jestem w stanie nic z tym zrobić, taka już jestem :)


Ale wracając do tematu, poza powyższym, naprawdę brak mi wiary w siebie dlatego też nigdy nie uważałam siebie za szczególnie utalentowaną w żadnej dziedzinie, więc często zdarza mi się myśleć co ja takiego Wam przekazuję na tym blogu? Co sprawia, że ktokolwiek chciałby czytać moje wypociny? Lubie myśleć, że ten blog to miejsce, gdzie mogę przedstawić swoje zdanie na różne tematy, podzielić się z wami moimi rozmyśleniami i problemami, a czasem może nawet komuś pomóc. Ale z drugiej strony, co ja tam wiem :P


Dlatego też, biorąc pod uwagę moje zdanie o samej sobie, moją niską samoocenę, moją nieśmiałość i wiele, wiele innych, myślę sobie, że nie tyle nie lubię, kiedy moi znajomi czytają mojego bloga, ale boję się jak na niego zareagują, co sobie o mnie pomyślą. I oczywiście zdaję sobie sprawę, że to możliwie najgorsze podejście na świecie, ale po raz kolejny nie jestem w stanie nic na to poradzić. Z reguły udaje mi się nie przejmować zdaniem innych, ale czasem nawet nie zdaję sobie sprawy jak duży wpływ mają na mnie ludzie.


To by było na tyle :) Co Wy o tym myślicie? Też ukrywacie się przed znajomymi, czy rozsyłacie bloga wszystkim na około? :P

10 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że nie wiem, co bym zrobiła, gdyby nagle wszyscy ludzie, których znam zobaczyli, o czym piszę na internetach (zarówno na blogach, jak i forach). Nie chciałabym, by zobaczyli moje osobiste myśli, ani opinię na danych temat - jestem więc w takiej samej sytuacji, co Ty. ಠ_ಠ Bałabym się, co by sobie pomyśleli na mój temat.
    Poza tym, pisanie w Internecie w pewien sposób pomaga mi w odstresowaniu się. Więc traktuje to jako taką swoją "sferę", do której nikt z zewnątrz nie ma już dostępu. ^^'

    ~ Alex13, która zmieniła nick na enchanted--lullaby by stać się Lexie, bo tak jest prościej i krócej. ಠ_ಠ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kompletnie :D "Ludzi z internet" też uważam za moich przyjaciół, ale w trochę innym sensie niż tych "z prawdziwego życia" :P

      Usuń
  2. O moim blogu wie tylko moja najlepsza przyjaciółka i... jej siostry :D Jestem z nimi bardzo blisko, mówimy, że jesteśmy jak taka jedna wielka rodzina. Z natury też jestem strasznie nieśmiała, ale tylko, kiedy kogoś poznaję. Potem mogę gadać godzinami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o moim tez powiedziałam kilku bliskim mi osobom, a inni niestety dowiedzieli się przypadkiem :P

      Usuń
  3. Mój blog ma generalnie trochę inny wydźwięk, nie piszę na nim nic osobistego, więc nie przeszkadza mi, gdy czytają go znajomi. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie ogólnie nie lubię, kiedy ktoś czyta cokolwiek co napisałam :P Nawet wysyłając opowiadania na konkursy trochę się wstydziłam :P

      Usuń
  4. Rozumie Cię ! Sama mam podobne problemy, a o moim blogu nikomu nie powiedziałam, tylko rodzina i kuzyni dowiedzieli się o nim przypadkiem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed rodziną zwłaszcza to ukrywam :P

      Usuń
  5. Ja w sumie mam nadzieję, że rodzinka i uczniowie nie czytają mojego bloga, ale że większość moich znajomych nie związanych z pracą siedzi w fandomie to nie mam nic przeciwko temu, żeby czytali moje wypociny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie przeszkadza mi, że niektórzy moi znajomi to czytają (między innymi Ty), ale poza tym ogólnie stresuje mnie, kiedy ktoś czyta cokolwiek co napisałam :P

      Usuń