sobota, 14 marca 2015

Instant cosplay: Daenerys Targaryen

Nie miałam co robić przez weekend (nauka się nie liczy :P), więc postanowiłam trochę się pobawić makijażem i moją peruką :D Już od jakiegoś czasu chciałam zrobić cosplay Daenerys, ale nie mogę się zdecydować, którą sukienkę chcę i dam radę uszyć. 

Fryzura nie jest dopasowana do żadnego konkretnego stroju, po prostu zaplotłam po dwa warkocze z każdej strony i spięłam je z tyłu, inspirując się fryzurami jakie Dany nosiła w przeciągu całego serialu :)


Emilia Clarke w serialu właściwie nie nosi zbyt wiele makijażu, ale jej twarz jest naturalnie śliczna, a moja... cóż wygląda jak ziemniak. Żartuję :P Po prostu stwierdziłam, że dobrze będzie podkreślić oczy neutralnymi beżowo-brązowymi kolorami.


Całość nie wyszła idealnie, ale i tak jestem zadowolona z efektów i zamierzam wszystko jeszcze poprawić :D

14 komentarzy:

  1. Cudownie *-* peruka idealna a ty śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matka smoków no to nieźle :D. Makijaż wygląda na łatwy, ale bardzo dobrze się prezentuje ^^. Mam nadzieję zobaczyć pełen cosplay matki smoków :3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D No właśnie chciałam wymyślić coś prostego, co tylko podkreśli oczy i rysy delikatnie wyszczupli twarz :) Mam zamiar zrobić cały cosplay, a jak już go zrobię to na pewno wrzucę tutaj jakieś zdjęcia ^^

      Usuń
  3. Wyglądasz po prostu prześlicznieeee! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał. Prześlicznie ci wyszło. Makijaż..delikatny a za razem podkreśla,ładnie w nim Twoje oczy się prezentują. I peruka niby taka prosta fryzurka a jak ładnie się pokazuje. :)

    http://yukiundunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna fryzura i makijaż!
    A gdzie taką ładną perukę kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Peruka jest z ebaya ;)

      Usuń
    2. A mogłabym prosić o link, też chciałabym zrobić cosplay, a jestem nieogarnięta w ebayowo-perukowych sprzedawcach, a boję się, że trafię na bubla ^^
      Czekam na cały cosplay! :)

      Usuń
    3. Ja i moi znajomi zazwyczaj kupujemy od tego użytkownika - http://www.ebay.pl/usr/jcpunk?_trksid=p2047675.l2559 ;)

      Usuń