poniedziałek, 4 maja 2015

Kwiecień 2015

Kwiecień dobiegł końca, więc najwyższa pora na jego podsumowanie :D

1. Film

Film produkcji trzech YouTuberek, które bardzo lubię i występuje tam jeszcze więcej YouTuberów i... W sumie to był jedyny powód dlaczego chciałam obejrzeć ten film :P Ogólnie film jest raczej schematyczny i przewidywalny, ale dobrze się przy nim bawiłam, więc polecam fanom YouTube oraz każdemu, kto ma ochotę na niezbyt skomplikowany, ale zabawny film :D

2. Książka

W tym miesiącu niestety nie przeczytałam żądnej książki, głównie zaglądałam do zeszytu do biologii i matematyki... 

3. Serial

Zaczynając ten serial nie spodziewałam się, że aż tak mnie wciągnie. Obejrzałam dwa sezony w niecałe trzy dni... Serial opowiada o Sarze, która jest świadkiem samobójstwa kobiety, która wygląda identycznie jak ona i postanawia ukraść jej tożsamość. Sarah nie zdaje sobie jednak sprawy, że to przysporzy jej o wiele więcej problemów niż mogła sobie kiedykolwiek wyobrazić. 

4. Muzyka
Maroon 5 - One More Night

Usłyszałam tą piosenkę w jakimś serialu i od tego czasu nie chciała mi dać spokoju. Nie jest to dzieło sztuki, ale wpada w ucho i fajnie się to śpiewa przy sprzątaniu :P

5. YouTuber

Grace jest jedną z moich ulubionych YouTuberek i w tym miesiącu poważnie się od niej uzależniłam. Nie potrafię opisać jej kanału, robi wszystkiego po trochę, ale (pomijając żarty o wypróżnianiu) bardzo lubię ten rodzaj humoru, taki niezręczny i sarkastyczny :P

6. W tym miesiącu...


Skończyłam szkołę! I usiłuję uczyć się do matury. Niespecjalnie mi wychodzi, ale mam nadzieję, że nie skończy się to bardzo źle :P

Z góry przepraszam jeśli w tym miesiącu liczba postów będzie ograniczona, ale niestety dzisiaj zaczęły się matury i aż do dziewiętnastego to raczej będzie mój priorytet :)
A jak Wam minął ten miesiąc? ^^

14 komentarzy:

  1. Słabo, kończę szkołę i nauczyciele strasznie się na nas uwzięli, cały czas pytają... Poza tym moja klasa non stop się ze sobą kłóci, a niedługo tygodniowa wycieczka (na którą btw nie jadę) i jakoś nie widzę przyszłości różowo. I wybór szkoły, to najgorsze...
    ~Mariko
    `

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec roku w szkole zawsze jest najgorszy, powodzenia. A jeśli chodzi o wybór szkoły to postaraj się skupić na tym co lubisz i co przychodzi ci najłatwiej w nauce. Przede wszystkim pamięta, że masz jeszcze bardzo dużo czasu i nawet jak już będziesz w szkole to możesz ją zmienić :)

      Usuń
    2. Naprawdę wielkie dzięki za rady!
      Co do szkoły, mam jedną 'na celowniku', tyle że nie wiem, czy się dostanę... Co najważniejsze, średnia na koniec roku szykuje się 5.5 i z tego się cieszmy :D
      To dziwne, mieć jedyną szóstkę z polskiego z CAŁEJ klasy... A nasza polonistka zawsze stawiała przynajmniej pięciu osobom.
      ~Mariko

      Usuń
    3. Nie ma za co, jeśli tylko w jakiś sposób Ci pomogą to bardzo się cieszę ^^
      Gratuluję wysokiej średniej :D

      Usuń
  2. Więc tak - w kwietniu skończyłam siedemnaście lat, także jest prawilnie. B| Siostra z okazji urodzin zapisała mnie na czerwcowe Color Run (czyt. bieg na pięć kilometrów, podczas którego rzucają w ciebie farbą XD). Nie, żeby mi to przeszkadzało, niedawno zaczęłam znów trenować biegi~. No i chodzę na ćwiczenia od stycznia, więc może dam radę! *wiwat* Z innych wydarzeń to u mnie nic ciekawego... Byłam na komunii u kuzynki? I na majówkę wybyłam do Czech, ale to do majowego postu~.

    Z youtube'a ostatnio dużo gamerów oglądam. Sama nie wiem, czemu. Może dlatego, że z chęcią nagrywałabym let's playe, gdybym miała warunki i trochę więcej odwagi? ;-; Nieważne, i tak nie umiem korzystać z YT, próbowałam *badumtss*. Z muzyki natomiast ciągnie mnie ostatnio w stronę piosenek z poprzednich lat. Zarówno "normalnych", jak i k-popowych (btw. BIG BANG MIELI COMEBACK I SIĘ JARAM ~(*o*~).

    Z książek niestety mam podobnie jak ty - przez uczenie się do poprawek z matmy (#społecznoprawna) i nawał sprawdzianów przed majówką niespecjalnie miałam czas. Przeczytałam "Dawcę" i muszę przyznać, że tytuł jest świetny. Krótki, ale świetny. Samo uniwersum trochę mnie przeraża. Nie wiem już, co gorsze - wizja przyszłości z tego czy "Igrzysk Śmierci"... Chyba jednak "Dawca". Nie potrafiłabym żyć w wiecznej monotonii, bez kolorów i muzyki. W każdym razie - polecam! Poza tym, wzięłam się za "Jej wszystkie życia", ale ciągle jestem na początku. :P

    "Orphan Black" chciałam kiedyś obejrzeć, ale czasu i chęci zabrakło. ;_; Niemniej w pewien sposób szanuję aktorkę - bo o ile się nie mylę, to ona gra te wszystkie role?

    Na koniec życzę powodzenia na maturach~! I połamania pióra. I by matma nie była trudna. I by dało się opić tymbarkiem.
    *znowu się rozpisałam, sorka >.< *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę późno, ale wszystkiego najlepszego :D
      Oo, taki bieg to fajny pomysł. Co prawda ja nie mogę za wiele biegać, ale też powinnam zacząć trochę ćwiczyć, bo ostatnio miałam przerwę i jakoś nie mogę się zebrać, żeby do tego wrócić... :P

      Jeśli chcesz spróbować nagrywania let's playów to warto spróbować. Niewielu YouTuberów zaczyna z jakimś super sprzętem, jeśli Ci się spodoba to może kiedyś zechcesz zainwestować w to trochę więcej pieniędzy. Jeśli chodzi o odwagę to w pełni Cię rozumiem (blog jest idealnym wyjściem dla mnie). może na początku spróbujesz nagrywać tylko swój głos, bez wideo? Daj mi znać, jeśli kiedyś się zdecydujesz ^^
      Jak mogłam przegapić comeback Big Bang? XD

      Mam nadzieję, że poprawki z matmy dobrze Ci poszły :D
      Oglądałam film "Dawca" i mam zamiar przeczytać kiedyś książkę... Po maturach... :P

      No tak, aktorka jest genialna. Nie pamiętam już ile postaci gra, ale każda z nich ma inny akcent, maniery, mimikę. Naprawdę jestem pod wrażeniem, że ktoś jest w stanie coś takiego osiągnąć :D

      Dziękuję bardzo. Puki co idzie całkiem nieźle, matma poszła nawet dobrze, zostały mi jeszcze dwa i już nie mogę się doczekać końca ^^
      *Nic nie szkodzi, bardzo mi miło dostawać takie komentarze :D*

      Usuń
    2. Jest jeszcze taki problem, że większość serii, które chciałabym nagrać, zdążyłam już przejść. ;__; No nic, zawsze można sfałszować. :>

      I dziękuję za życzenia~. *^*

      PS Poprawek jeszcze nie pisałam, klasa ciągle przekłada. :x

      Usuń
    3. Warto spróbować cokolwiek :D
      W takim razie powodzenia ^^

      Usuń
  3. Ten serial na maksa mnie zainteresował :O. Raczej nic Ci nie poradzę co do matur bo przede mną jeszcze kilka lat spokoju, ale życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeśli obejrzysz serial to Ci się spodoba :D
      Dziękuję ^^

      Usuń
  4. ja jak zwykle nie potrafię podsumować swojego miesiąca. ^^"
    Mam nadzieję, że dotychczasowe testy maturalne poszły dobrze a na przyszłe życzę powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem też mam z tym problem, dlatego czasem już na początku miesiąca zapisuję coś co mi się spodobało, a wiem, że mogę zapomnieć XD
      Dziękuję bardzo <3 Puki co nie było tak źle. Zostały mi jeszcze dwa i już nie mogę doczekać się końca :D

      Usuń
  5. Ja postanowiłam, że będę czytać przynajmniej jedną książkę w miesiącu, bo chociaż kocham to robić, to ostatnio niestety nie starcza mi czasu :( Co do piosenki, One more night znudziła mi się, kiedy po raz 237756 puścili ją w radiu, a na początku była taka fajna... Powodzenia na maturze, na pewno dasz radę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem z książkami :<
      Ja nie słucham radia, więc nie znałam jej wcześniej, ale rozumiem, że po jakimś czasie może się znudzić :D
      Dziękuję bardzo ^^

      Usuń