wtorek, 16 czerwca 2015

Magnificon EXPO 2015

Nie mogłam się zdecydować o czym napisać w tym tygodniu i przypomniało mi się, że nie pisałam jeszcze o konwencie, na którym ostatnio byłam. Szczerze mówiąc niewiele na nim robiłam, więc post zapewne nie będzie szczególnie odkrywczy, ale mam kilka rzeczy, o których chciałabym wspomnieć ^^


Konwent odbył się w dniach 29-31 maja 2015 roku w Krakowie. Osobiście nie jestem wielką fanką trzydniowych konwentów, bo są jakieś takie męczące. Większość pierwszego dnia spędzam w drodze na konwent, stojąc w kolejce, rozkładając swoje graty w sleepie, po czym w niezbyt wygodnych warunkach przesypiam kilka godzin. W sobotę wstaję już zmęczona i czeka mnie cały dzień na nogach, a w niedzielę, zarówno ja jak i większość konwentu, jestem kompletnie pozbawiona energii. Oczywiście teraz narzekam, ale i tak pojechałam, bo czasem warto się zmęczyć, jeśli dobrze się przy tym bawię :) Stwierdzam jednak iż zdecydowanie preferuję dwudniowe konwenty i nie mam pojęcia jak ludzie wytrzymują jeszcze dłuższe.
W piątek dostałam się na miejsce konwentu dopiero około godziny 21 i akurat udało mi się zdążyć na pierwszy z czterech konkursów cosplay, które miały się odbyć. Ostatecznie wyszło na to, że byłam na przynajmniej fragmencie wszystkich i muszę przyznać, że poziom był całkiem niezły i serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcą :D


Sama wystąpiłam w sobotnim konkursie Cosplay Standard, miałam prezentację w moim cosplay Daenerys Targaryen z Gry o Tron. Jeśli chcielibyście obejrzeć moja prezentację, to możecie to zrobić TUTAJ. Osobiście nie jestem zadowolona ani z tego jak wyszedł mi cosplay, ani z mojego występu, jednak przed konkursem spotkała mnie bardzo przyjemna sytuacja. Otóż pewna cosplayerka (Mientowa) poprosiła żebym pomogła jej ze scenką. Miała w podkładzie fragment wypowiedzi Daenerys i chciała żebym w tym czasie wyszła na chwilę na scenę. Oznaczało to, że byłam pierwszym cosplayerem, który podczas tego konkursu wyszedł na scenę i szczerze mówią trochę się denerwowałam zarówno tym jak i tym, że zepsuję jej scenkę. Ostatecznie wszystko chyba wyszło dobrze, a mnie zostało bardzo miłe wspomnienie :D (Scenkę Mientowej możecie obejrzeć TUTAJ)
Poza tym w sobotę bardzo dużo czasu spędziłam szwendając się po hali ze znajomymi i podejrzewam, że miałam przy tym większy ubaw, niż gdybym chodziła na jakieś panele. Wciąż nie mogę sobie wybaczyć, że przegapiłam aktora Osrica Chau (gra w Supernatural, mojej ostatniej obsesji :P) i nie zdobyłam zdjęcia z nim :<


Jak wspomniałam wcześniej w niedzielę byłam kompletnie wyczerpana, więc dosyć wcześnie zebrałam się do domu ^^

Zdjęcia - Neko Studio, zachęcam również do obejrzenia ich filmiku z konwentu :)

20 komentarzy:

  1. Jak bardzo nie lubię Dany, tak bardzo lubię Twój cosplay! Naprawdę! Jest uroczy i nieprzesadzony. Dodatkowo wig jest bardzo ładny.
    Ja bym się bała wyjść sobie tak na scenę, pewnie 10 razy bym się potknęła, zabiła, a przy okazji zrzuciła coś na kogoś - cała ja. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Ja też się o to bałam, ale mi się udało XD

      Usuń
  2. Zawsze można być tylko na jednym, albo dwóch dniach konwentu, ja np. całkiem jestem zadowolona z pójścia na Magni dopiero w sobotę, bo tłumy zdążyły się już przeładować w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niby można, ale ja i tak zawsze kończę na całym i później narzekam XD Ale tym razem rzeczywiście opłacało się przyjechać nawet w piątek tylko trochę później, bo na początku kolejki były kosmiczne.

      Usuń
  3. Zawsze z wielką chęcią czytam posty i relacje z konwentów, ale nigdy nie mam odwagi by na jakiś iść, i tak jest już od 5 lat xDD

    marieeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że te posty Cię interesują :) To trzeba się zebrać wreszcie, najlepiej namów jeszcze jakichś znajomych, bo razem zawsze raźniej :D

      Usuń
  4. Rzecz to jasna, że Supernatural jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, ale ja jeszcze wtedy tego nie wiedziałam, a już na pewno nie znałam postaci Kevina... :<

      Usuń
  5. Dzisiejszy komentarz będzie dość krótki, bo na samym konwencie - jak zwykle - mnie nie było i tradycyjnie już tego żałuję. ;__; Mogę się jedynie pochwalić, że w końcu zaliczyłam matmę i będę mogła zabrać się za interpretację do "Loser"! XD Ewentualnie nołlajfienie przy internetach. I w niedzielę mam biegi, także ten. B)

    A ja osobiście bym pojechała na taki trzydniowy konwent. Dwa dni byłyby dla mnie zbyt krótkim czasem. XD Aczkolwiek rozumiem, że jest to pewien dyskomfort - znając mnie i moje szczęście, nie znalazłabym dobrego miejsca do spania, więc noce byłyby koszmarne.

    Co do cosplayu Daenerys - jest PRZE-ŚLICZ-NY. *-* Naprawdę, składam swoje najszczersze gratulacje (prawie napisałam generacje ;__; ) i ukłony. Tylko szkoda, że filmik taki krótki. I tak na przyszłość, kiedy moja osoba zdecyduje się na cosplay Khaleesi - mogę spytać, gdzie kupiłaś perukę~? :3 Oczywiście, jeżeli to nie będzie problem.

    "Supernatural" wprawdzie nie oglądałam, niemniej mam przyjaciółkę, która właśnie ogląda ten serial i się nim zachwyca (a zwłaszcza Deanem i jego cudownym inaczej wokalem XD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to najwyższa pora się na jakiś wybrać! :D
      Gratuluję zaliczenia matmy i życzę powodzenia w interpretacji, nołlajfieniu i biegach :)

      Niektórzy właśnie wolą trzydniowe, u mnie to wszystko zależy od tego jak się akurat czuję i z kim jestem, bo jeśli wszystko jest w porządku to nawet ja jestem zmęczona to się tym nie przejmuję :D

      Dziękuję bardzo, nawet nie wiesz jak wiele dla mnie znaczą Twoje miłe słowa <3 A prezentacja jest krótka, bo szczerze mówiąc nie wiedziałam co mam robić sama na tej scenie, zwłaszcza, że mojego podkładu praktycznie nie było słychać na sali.
      Peruka została zakupiona na eBayu od użytkownika "jcpunk" (dosyć pewny sprzedawca, do tej pory nie zdarzyło mi się, ani nie słyszałam od żadnych znajomych o problemach z zakupami, no może poza tym, że przesyłki idą z Chin, więc czasem zajmuje to trochę czasu). O ile się nie mylę to było coś w tym rodzaju - http://www.ebay.com/itm/Big-Sale-32-80cm-Long-Wavy-Curly-Cosplay-Fashion-Wig-heat-resistant-30Colors-/111335122760?pt=LH_DefaultDomain_0&var=410319867657&hash=item19ec172748
      kolor Light Blond. Ja niestety moją musiałam rozczesać po konwencie i już się tak bardzo nie kręci, ale dalej jest ładna ^^

      Ja też się aktualnie zachwycam i lubię chyba wszystkich głównych bohaterów <3

      Usuń
  6. Chciałaby pojechać na jakiś konwent, ale to raczej w najbliższym czasie się nie spełni. Gdybym kiedyś coś cosplayowała chyba umarłabym na scenie. Moja nieśmiałość jest straszna :').

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba się zebrać, najlepiej znaleźć sobie paczkę znajomych i jest naprawdę super :D
      Ja też jestem nieśmiała, ale cosplay to i tak bardzo fajna zabawa, a na scenę nie trzeba wychodzić jeśli się nie chce ;)

      Usuń
  7. Po pierwsze: HA! OCENY WYSTAWIONE!
    To jest moje motto od dzisiaj do końca roku szkolnego i, cóż, cieszę się z tego :D
    Po drugie: COSPLAY ROZPIERNICZA SYSTEM!
    Taki delikatny, idealny, co by tu więcej mówić...
    Po trzecie: Kurczę, jak sobie popatrzyłam na stoisko to aż żal się zrobiło, że na Magnificon tak daleko :c
    ZA TYDZIEŃ WAKACJE!
    Przepraszam za ten krótki i jakże nieogarnięty post, ale wa-ka-cje trochę przysłoniły mi umysł :D
    ~Angelique aka Mariko (Ta, zmieniłam nick, bo tak :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wystawionych ocen, mam nadzieję, że wszystko poszło tak jak sobie tego życzyłaś :D
      Dziękuję bardzo, twoje słowa wiele dla mnie znaczą <3
      Hehe, ja wakacje mam już od jakiegoś czasu, więc rozumiem o co chodzi ;)

      Usuń
  8. Zazdroszczę wszystkim, którzy byli na Magni! >.< Też bardzo chciałam być, ale niestety studia mi na to nie pozwoliły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie miałam na tyle szczęścia, że był po maturach i mogłam się wybrać :D I zawsze będą kolejne, na które będziesz mogła się wybrać ^^

      Usuń
  9. Chciałabym pojechać, jednakże terminy zupełnie mi nie pasują, mam jeszcze w szkołę, a w dodatku za granicą. Ślicznie wyglądasz jako Daenerys :3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na następny się uda :D
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  10. Bardzo fajny cosplay! I też jestem fanką Supernatural *_*

    P.S. Byłoby mi bardzo miło jakbyś zajrzała na mojego nowego japońskiego bloga :)
    www.verokko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń