środa, 30 września 2015

Aplikacje

Ostatnio uświadomiłam sobie jak często w ciągu dnia sięgam po telefon i jak bardzo uzależniłam się już od niektórych aplikacji, nie tylko dlatego, że bez przerwy do nich zaglądam, ale niektóre z nich ułatwiły moje życie. Dlatego postanowiłam, że ten post może być dla nas wszystkich okazją, żeby podzielić się swoimi ulubionymi aplikacjami :D

SeriesGuide

Jeśli przeczytaliście przynajmniej kilak poprzednich postów na tym blogu to na pewno już zdajecie sobie sprawę, że jestem absolutnie uzależniona od seriali i ta aplikacja jest wręcz idealna dla kogoś takiego jak ja. Pozwala ona na wybranie sobie seriali, które oglądamy, bądź którymi jesteśmy zainteresowani i przypomina nam o najnowszych odcinkach, które możemy następnie odznaczyć jako obejrzane. Dla mnie jest to aplikacja idealna, bo już nie muszę się martwić, że przegapię premierę, któregoś z wielu oglądanych przeze mnie seriali. 
Jeśli ktoś z Was zdecyduję się pobrać tę aplikacje to radą ode mnie jest, żeby w miarę często ją aktualizować.

YouTube

Myślę, że tutaj nie muszę za wiele pisać, YouTube każdy zna i jeśli czytacie mojego bloga, to wiecie, że od tego również jestem uzależniona. Aplikacja moim zdaniem jest bardzo dobrze zrobiona i póki co nie miałam z nią żadnych problemów.

Instagram

W życiu bym się tego po sobie nie spodziewała, ale ostatnimi czasy naprawdę polubiłam instagrama i oczywiście jest to kolejna bardzo dobrze zrobiona aplikacja. Jeśli jest tutaj ktoś, kto nie wie, co to Instagram, jest to serwis społecznościowy, na którym można udostępniać swoje zdjęcia. Gdyby ktoś był zainteresowany moim to TUTAJ możecie na niego wejść :)

Tumblr

Bardzo długo starałam się unikać Tumblera, ponieważ wiem, że i tak już spędzam za dużo czasu na internecie, a ta strona potwornie wciąga. Jednak ostatnio przez przypadek dałam się wciągnąć i chociaż na razie udaje mi się w miarę racjonalnie dysponować czasem tam spędzonym wiem, że niestety nie ma już dla mnie ratunku (mój blog TUTAJ). Tumblr jest to platforma mikroblogowa (bardzo mądrze brzmiąca regułka z Wikipedii), czyli innymi słowy możemy tam wrzucać co nam się żywnie podoba, a także reblogować wpisy innych. Osobiście mam tylko dwa zastrzeżenia odnośnie tej aplikacji: posty, zwłaszcza gify, ładują się czasami strasznie długo i niekiedy po dłuższym przeglądaniu jednego tagu, aplikacja po prostu się wyłącza (ale może to jest znak, żeby wreszcie zabrała się do roboty? :P).

BuzzFeed

Tutaj nie mam wiele do powiedzenia, BuzzFeed to świetna strona i aplikacja też jest świetna, czasem tylko troszkę wolno się ładuje.

SoundCloud

Na tej stronie i za pomocą tej aplikacji, zawsze słucham podcastów i nigdy nie miałam zastrzeżeń. Jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę napisać kiedyś posta o moich ulubionych podcastach :D

Jakdojade.pl

Aplikacja, która ratuje mi życie teraz, kiedy mieszkam w Krakowie. Wystarczy wpisać swoją lokalizację i cel, a aplikacja znajduje nam wszystkie możliwe rodzaje dojazdu. Niestety aplikacja działa tylko w większych miastach.

Teraz Wasza kolej, napiszcie mi w komentarzach jakie aplikacje Wy lubicie najbardziej ^^

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam, ale zaraz sprawdzę co to :D

      Usuń
  2. Na pewno skorzystam z series guide! Że też wcześniej jeszcze na to nie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przyda Ci się tak bardzo jak przydała się mi :D

      Usuń
  3. O fajne aplikacje : D Szkoda, że to jakdojade nie działa wszędzie ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Facebook, blogger, massanger, youtube i kilka do robienia zdjęć to to czego potrzebuję :D. Nie obejdzie się też bez kilku gier XD. Muszę założyć sobie nowego Tumbrla bo zupełnie zapomniałam o starym koncie ;d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie znoszę aplikacji Facebooka i Messengera, ale używam ich, bo są przydatne, a do Bloggera też się jeszcze nie przekonałam... Za to YouTube uwielbiam :D

      Usuń
  5. O pierwszej aplikacji nie słyszałam, ale od dzisiaj zawita na pewno w moim telefonie :3 Tumblr niestety uzależnia, ale jakże się przydaje podczas przeglądania najnowszych gifów z ulubionych dram i seriali! No proszę, jakdojade ratuje także moje życie od niedawna, z powodu przeprowadzki - również- do Krakowa ^^ Pierwszoroczna studentka może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :D Tumblr to czarna dziura, zwłaszcza jeśli siedzi się w fandomie Supernatural XD
      Owszem, niedawno zaczęłam pierwszy rok studiów, Ty też? :D

      Usuń
    2. Coś wiem o tym fandomie Supernatural x3 Tak, zaczęłam studia na wydziale matematyki i informatyki na kampusie UJ, póki co jestem przytłoczona tymi zmianami, ale mam na dzieję, że to kwestia czasu nim przywyknę :) A Ty na jakim wydziale rozpoczęłaś studia?

      Usuń
    3. Oo, no to życzę powodzenia :D Ja też na razie nie mogę się do tego przyzwyczaić :) Studiuję dietetykę na wydziale technologii żywności Uniwersytetu Rolniczego ^^

      Usuń
    4. Damy radę! ;) Także życzę powodzenia i do zobaczenia na krakowskich ulicach oczywiście! ;D

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo i nawzajem :D

      Usuń
  6. *pada na ziemię w różowym koszu wstydu*
    TAK BARDZO PRZEPRASZAM, ŻE ZGRZESZYŁAM I NIE KOMENTOWAŁAM OSTATNICH POSTÓW. ;_________; Druga liceum boli.
    Rozszerzenia bolą.
    Niechciany WOS boli.
    *beczy w koszu*

    No cóż...
    Ten...
    Dzisiaj najdłużej nie będzie bo polski czeka... I Inktober Challenge... I wrzesień był mega nudny, ALE HEJ, nadszedł październik, mój ukochany miesiąc w roku~! <3

    *cough*
    Cóż, z wymienionych przez ciebie aplikacji korzystam tylko z youtube'a i tumblra. Seriali nie oglądam AŻ TAK dużo (chociaż, może do nich wrócę~ póki co powróciła moja miłość do anime, oh well), więc nie sądzę, bym potrzebowała takiej aplikacji. Youtube przydaje mi się, kiedy nie mam przy sobie laptopa, toteż nie chce mi się go włączać, ale mam ochotę obejrzeć jakiś filmik. ;w; Dość przydatny. Instagrama... i tak nie publikowałabym swoich zdjęć, nie jestem wystarczającym fejmem w swoim gronie. ;___; Może to i lepiej? Jakoś nie kręci mnie stereotypowe fotografowanie jedzenia. :v

    Od tumblra się uzależniłam i na chwilę obecną jest to jedyna strona (lub jedna z nielicznych?), na której się regularnie udzielam. XD Przy okazji zgarnęłaś nową obserwatorkę. Pozdrawiam, ethereal--queen. :') Mam nadzieję, że nie będę żałować. XD Z Buzzfeed nie korzystam, ale od czasu do czasu ktoś z klasy wrzuci jakiś post na grupę/fejsa. Całkiem życiowe, nie powiem... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :D Sama niedawno zaczęłam studia, wiec też niestety nie zawsze masz czas tutaj wchodzić, ale bardzo się cieszę, że mimo wszystko pamiętałaś o moim blogu i życzę powodzenia w szkole <3

      Ja właśnie od jakiegoś czasu już nie mogę się za nic nowego zabrać, nie ważne czy to anime, serial czy drama, czasami nawet filmów nie chce mi się oglądać, chyba ogarnęło mnie jesienne lenistwo... XD
      Co do Instagrama to osobiście też nie jestem fejmem i jakoś szczególnie często nie postuję, a jak już to robię to bardziej dla siebie... Sama nie wiem, szczerze mówiąc nigdy nie sądziłam, że ta aplikacja mi się spodoba XD

      Tumblr okropnie uzależnia XD Chociaż ja ostatnio zapominam o jego istnieniu bo jestem zajęta studiami :D Skoro mnie obserwujesz to przygotuj się na sporą dawkę Supernatural XDXD

      Usuń