środa, 23 września 2015

Jesienny makijaż

Nadeszła jesień, a ja znalazłam wcześniej nieużywane cienie do oczu i nabrałam inspiracji do nowego makijażu, którym postanowiłam się z Wami podzielić.

Kliknij, żeby powiększyć :)

Co prawda mój aparat mnie nienawidzi i praktycznie nic nie widać, ale makijaż oczy jest utrzymany w takich złoto-zielonych kolorach, no i oczywiście jest bardzo łatwy do zrobienia, również w innej kolorystyce.
Ja używałam czterech kolorów cieni: ciemnozielonego, złotego, ciemnobrązowego (do konturowania, jeśli komuś bardziej odpowiada, może być również czarny) i beżowego (dla rozjaśnienia, może to być też biały), a do tego czarnej kredki i tuszu do rzęs.
Makijaż oczu krok po kroku:

  1. Na całą ruchomą powiekę oraz trochę ponad zagięcie nałożyłam ciemnozielony cień i delikatnie roztarłam, aby nie było żadnych widocznych linii (w zależności od upodobać i kształtu oka, można wyciągnąć cień jak wysoko jak chcecie).
  2. Od wewnętrznego kącina do środka powieki zielony cień pomieszałam ze złotym.
  3. Zewnętrzny kącik podkreśliłam ciemnobrązowym cieniem, nakładając go w kształcie litery V. 
  4. Na zewnętrzną połowę dolnej powieki nałożyłam cień zielony, a na wewnętrzną - beżowy. 
  5. Beżowy cień nałożyłam również w wewnętrznym kąciku i pod brwią. 
  6. Wszystko razem roztarłam, aby uniknąć widocznych linii. 
  7. Górną i dolną linię wodną zaznaczyłam czarną kredką (dobrze by tutaj spisał się również eyeliner). 
  8. Pomalowałam górne i dolne rzęsy tuszem. 
Jeśli zaś chodzi o usta, to nie miałam akurat takiego koloru szminki, ale poradziłam sobie z tym w inny sposób, użyłam trzech kosmetyków: czarnej kredki, balsamu do ust, czerwonej szminki. 
Usta krok po kroku:
  1. Delikatnie obrysowałam i wypełniłam usta czarną kredką (w zależności od tego, jak ciemny kolor chcecie uzyskać, tyle kredki nakładacie). 
  2. Nałożyłam na usta odrobinę balsamu i palcem/pędzelkiem roztarłam kredkę. 
  3. Nałożyłam czerwoną szminkę i znów palcem bądź pędzelkiem wymieszałam ją z kredką. 
Ta metoda jest też dobra, jeśli chcecie uzyskać efekt ombre na ustach, wtedy nakładacie kredkę tylko w kąciki, a środek ust zostawiacie jaśniejszy ^^

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie podejrzewałam wcześniej, że to może tak dobrze wyglądać :D
      A ja zawsze chciałam mieć zielone albo niebieskie, brązowe wydawały mi się takie normalne.. XD

      Usuń
  2. Ślicznie :) Szkoda, że mnie nie pasują/nie wychodzą takie naturalne makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :D.
    Jejciu ile bym dała aby mieć ciemne oczy, ale męczę się z moimi szaro zielonymi oczyskami ;). Te kolory świetnie do Ciebie pasują :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      A ja właśnie zawsze chciałam mieć jasne oczy XD

      Usuń
  4. Ładny, naturalny makijaż :). Fajna sprawa z tą szminką, na pewno kiedyś ją wypróbuję ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Mam nadzieję, że trik się przyda :D

      Usuń
  5. Śliczny makijaż, bardzo pasuje do Twojego koloru i kształtu oczu. ^^

    OdpowiedzUsuń