piątek, 4 września 2015

Sierpień 2015

Kolejny miesiąc dobiegł końca, a więc najwyższa pora na jego podsumowanie :D

1. Film

Miałam ostatnio wielką ochotę no oglądanie głupiutkich komedii romantycznych i w końcu padło na 50/50. Ten film pozytywnie mnie zaskoczył, Miał troszkę głębsze przesłanie niż pozostałe i oczywiście grał w nim Joseph Gordon-Levit. Polecam jeśli macie ochotę na coś lekkiego, ale nie aż tak typowego :)

2. Książka

Tę książkę czytałam już jakich czas temu, ale naprawdę ją lubię i bardzo chętnie do niej wracam :) Niby historia skupia się na życiu nastolatków, ale zupełnie nie przypomina innych tego typu książek. Naprawdę ciekawa historia, szczególnie polecam ludziom, którzy lubią książki psychologiczne. 

3. Serial

Ten serial zna i przynajmniej trochę lubi, chyba każdy. Wciągnęłam się niesamowicie i obejrzałam ponad cztery sezony, a później się znudziłam XD

4. Muzyka
Fergie - A Little Party Never Killed Nobody

Jedna z lepszych piosenek Fergie, ma taki cudowny imprezowy klimat i zawsze poprawia mi humor :D

5. YouTuber

O Simonie i Martinie na pewno już kiedyś pisałam, ale są tak świetni, że zasługują na kolejne wspomnienie o nich. Są oni małżeństwem, które przeprowadziło się do Korei, żeby uczyć języka angielskiego, założyli kanał na YouTube, żeby nagrywać filmiki dla swojej rodziny i to przerodziło się w ich pełnowymiarową pracę. Na ich kanale można znaleźć wiele ciekawych filmików związanych z kulturą, jedzeniem, k-popem i innymi dziwactwami, które można znaleźć w Azji :D

Wybaczcie, że wcześniej nie pojawił się żaden inny post, ale jestem aktualnie na wakacjach i nie mam za bardzo możliwości do pisania.

A jak Wam minął sierpień? ^^

7 komentarzy:

  1. Mi minął na podróżach : D Też lubiłam House'a a : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie też, dopiero w sierpniu zaczęłam coś robić ze swoim życiem... XD

      Usuń
  2. Na film na pewno zerknę :). Książka odstrasza mnie okładką ale ostatnio szukam trochę poważniejszych/psychologicznych powieści. House! <3 kocham zakończenie XD. Też lubię tę piosenkę :D. Wyszukiwałam właśnie jakichś jutubetów w ich typie :O. W sierpniu sporo się działo, ale większości zabaw i wypadów stwierdziłam że nie chce mi się iść :'D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, okładka książki nie jest najlepsza (chociaż ja moją dostałam na urodziny i miałam takie ruszające się oczka naklejone na nią XD), ale naprawdę warto przeczytać ^^

      Usuń
  3. Musze koniecznie zajrzeć na ich kanał! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały sierpień spędziłam w Polsce, ogólnie te wakacje dla mnie jako introwertyka zupełnie wakacjami nie były, za dużo ludzi, za dużo rozmów, za dużo ciepła. Jednakże teraz jestem w swoich ziemnych Niemczech i rozkoszuję się samotnością.

    OdpowiedzUsuń