czwartek, 17 grudnia 2015

Listopad 2015

Listopad skończył się już tak dawno, a jego podsumowania jeszcze nie ma? Nie do pomyślenia :P

1. Film
Osobiście jestem wielką fanką filmów Marvela, więc oczywiście i ten mi się podobał. Polecam wszystkim, utrzymany jest w dosyć lekkim nastroju i można się przy nim nieźle pośmiać :D

2. Serial
Zaczynając ten serial nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodoba. Przedstawia on zupełnie inne spojrzenie na zombie niż inne seriale lub filmy, które dane mi było oglądać w ostatnich latach, a poza tym zawiera wiele innych ciekawych postaci i wątków. 

3. Muzyka

Ta piosenka to zdecydowanie nie była miłość od pierwszego usłyszenia, dopiero po przesłuchaniu jej po raz kolejny zdałam sobie sprawę jak bardzo mi się podoba i uzależniłam się od niej na dobre dwa tygodnie :P

4. YouTuber
Phila znałam już od dawna, ale jakoś tak nigdy nie oglądałam go zbyt wiele, jeśli już to widziałam go w filmikach jego przyjaciela Dana Howella, którego jestem wielką fanką. Jednak w tym miesiącu oglądałam trochę więcej Phila i cieszę się, że to zrobiłam. Jest on bardzo pozytywną osobą, a jego kanał jest pozbawiony, przybierających ostatnio na popularności, treści wulgarnych, co dla mnie jest bardzo miłą odmianą :)

5. W tym miesiącu...

W tym miesiącu właściwie nie za wiele się wydarzyło, ale przeżyłam kolejny miesiąc studiów i jeszcze mnie nie wyrzucili, więc jest co świętować XD 

A jak Wam minął ten miesiąc? 

8 komentarzy:

  1. Uwielbiałam 1 sezon iZombie, ale drugi przerwałam po kilku odcinkach, bo w porównaniu do 1 sezonu... drugi wyglądał mi jak jakiś zupełnie inny serial skupiający się głównie na seksie między bohaterami, czego w 1 sezonie nie było... więc na razie mam przerwę od serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądając jakoś tego nie zauważyłam (może dlatego, że obejrzałam ten serial w jeden weekend), ale teraz wydaje mi się, że rzeczywiście tak jest :P

      Usuń
  2. Zainteresowało mnie iZombie, może kiedyś uda mi się obejrzeć. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :D

      Usuń
  3. Ooo Ant-Man był świetny :D. iZombie wygląda nieźle, z tej tematyki znam tylko The Walking Dead XD. Ten Phil wygląda przezabawnie XDD. W tym miesiącu poprawianie ocen ;-;.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iZombie jest zupełnym przeciwieństwem The Walking Dead, ale wciąż jest bardzo fajne :D

      Usuń
  4. Twoje podsumowania miesiąca są chyba moją ulubioną "serią" na twoim blogu, jeśli mogę to tak nazwać ^^ Zawsze znajdę tu coś ciekawego. Tak było i tym razem i bardzo zaciekawił mnie serial iZombie, więc jak znajdę trochę więcej czasu, to zacznę oglądać :D Ant-Man'a chciałam obejrzeć już jakiś czas temu i chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ta seria Ci się podoba :D Szczerze mówiąc czasami boję się, że ludzi kompletnie to nie interesuje, także dziękuję bardzo za ten komentarz :)
      Mam nadzieję, że serial i film Ci się spodobają i też pozdrawiam ^^

      Usuń