wtorek, 5 stycznia 2016

Grudzień 2015

Trochę już chyba za późno na życzenia świąteczne, ale zdecydowanie nie za późno na życzenie wszystkim moim czytelnikom szczęśliwego nowego roku i podziękowanie, za kolejny spędzony ze mną rok :D A teraz czas na podsumowanie grudnia.

1. Film
Film, który w tym roku skończy 10 lat i chyba wszyscy go znają, a ja jakimś cudem dopiero teraz go obejrzałam. Nie jest specjalnie głęboki, ani odkrywczy, ale ja dobrze spędziłam przy nim czas, mogłam się pośmiać i popatrzeć na ładnie tańczących ludzi, więc jestem zadowolona :)

2. Serial
 Od lewej: I Remember You, Cunning Single Lady, It's Okay, That's Love, A Gentleman's Dignity
W tym miesiącu w związku ze świętami, większość seriali miała przerwę, więc postanowiłam obejrzeć sobie jakąś dramę... Skończyło się na czterech i mam ochotę na więcej. Stwierdziłam, że w tym poście wspomnę o nich wszystkich, bo wszystkie mi się podobały, a może jeśli jesteście chętnie to o tych, które podobały mi się najbardziej (dwie ostatnie) napiszę osobnego posta :D

3. Muzyka
Kae Sun - Ship and the Globe
Jednym z powodów dlaczego wcześniej wspomniana drama - It's Okay, That's Love tak mi się podobała, jest świetna muzyka. Tę piosenkę znam właśnie z tej dramy i całkowicie się w niej zakochałam.

4. YouTuber
Zastanawiałam się o jakim YouTuberze wspomnieć w tym poście, a teraz zastanawiam się jak mogłam wcześniej nie wspomnieć o Whitney. Jest ona niesamowicie utalentowaną piosenkarką i aktorką z niesamowitą wyobraźnią. Moją ulubioną serią na jej kanale jest Princess Rap Battle.

A jak Wam minął ostatni miesiąc 2015 roku? ^^

6 komentarzy:

  1. step up jeden z najbardziej moich ulubionych filmów ever, nigdy mi się nie znudzi <3

    uwielbiam oglądać dramy, bardziej niż jakiekolwiek amerykańskie seriale (nie wliczając w to pamiętników wampirów) Dramy mogę oglądać cały czas i wiecznie mam mało, te które wymieniłaś są na mojej liście do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie potrzebuję do czadu do czasu przerwy od dram i jakiś czas temu miałam dosyć długą, więc teraz mogę oglądać ile się tylko da :D

      Usuń
  2. Step up już taki stary ? Nie wiedziałam :D. Ja w końcu muszę zrobić sobie powtórkowy maraton Gry o tron i Szybkich i wściekłych. Dramy to ostatnio moja miłość, a że już kończą mi się pomysły co dalej oglądać to na pewno zajrzę do tych co wymieniłaś :D. Ta piosenka jest... po prostu świetna :O. Haha świetny gif, lecę obejrzeć ten kanał :D.
    Szczęśliwego (trochę spóźnionego) nowego roku ! :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dramy ci się spodobają, piosenkę też uwielbiam :D
      Dziękuję bardzo i trochę bardzo spóźnione nawzajem ^^

      Usuń
  3. O Step Up słyszał chyba każdy, ja pierwszy raz oglądałam ten film mając może 8-9 lat? Ostatnio zrobiłam sobie maraton filmowy i obejrzałam wszystkie części, pierwsza i trzecia podobały mi się najbardziej :D
    Z seriali polecam The 100, jeśli jeszcze nie oglądałaś. Świetna gra aktorska, wciągająca fabuła i nieustająca akcja ^^ Pisałam o The 100 u siebie na blogu, więc jeśli chcesz, możesz zajrzeć: http://pryncypium.blogspot.com/2016/01/the-100-czyli-moje-nowe-uzaleznienie.html :D
    Jedyną wadą tego serialu jest to, że na razie ma tylko dwa sezony, niedługo wychodzi trzeci (oczywiście już nie mogę się doczekać):)
    Aktualnie oglądam Pamiętniki Wampirów i chociaż serial jest trochę kiczowaty i przeznaczony raczej dla naiwnych, zakochanych w wampirach nastolatek (a osobiście nie jestem jedną z nich, wszystko, co związane z wampirami zazwyczaj omijam szerokim łukiem :P), to fabuła naprawdę potrafi wciągnąć :D
    Z dram, które wymieniłaś oglądałam tylko It's Okay, That's Love i bardzo mi się podobała, ale jak znajdę trochę czasu, to może obejrzę coś jeszcze ^^ Osobiście polecam She Was Pretty, drama z niebanalną fabułą, sporą ilością humoru i odrobinką dramatu, jak to z dramami bywa ;)
    Trochę się rozpisałam, więc pozostaje mi tylko pozdrowić, życzyć udanego i owocnego roku i czekać na kolejne posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chyba jakoś tak nigdy wcześniej nie oglądałam go w całości, a teraz mam zamiar obejrzeć pozostałe części :D
      The 100 mam w planach już od jakiegoś czasu, ale niestety mam za dużo rzeczy na głowę żeby zaczynać kolejny serial :<
      Pamiętniki wampirów kiedyś oglądałam i zatrzymałam się tak gdzieś około szóstego sezonu (chyba), ale kto wie, może kiedyś do tego wrócę :D
      O She Was Pretty chyba kiedyś już słyszałam i bardzo możliwe, że mam ją w planach XD
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam ^^

      Usuń