poniedziałek, 29 lutego 2016

Luty 2016

Ostatni dzień lutego, więc najwyższa pora na jego podsumowanie :D

1. Film
Jestem fanką filmów Marvela, więc prędzej, czy później musiałam obejrzeć ten film i w lutym udało mi się nawet wybrać na niego do kina. Ogólnie bardzo mi się podobał, chociaż gdyby decyzja należała do mnie to darowałabym sobie kilka niezbyt śmiesznych żartów. Mimo to świetnie się bawiłam i polecam wszystkim fanom Marvela oraz komedii :D

2. Książka

Chciałam przeczytać jakąś książkę tej autorki już od bardzo, bardzo dawna, ale jakoś nigdy do tej pory mi się nie udało. Jednak parę miesięcy temu zdobyłam dwie części Trylogii Czarnego Maga, po promocyjnej cenie, w Biedronce i nareszcie miałam czas zabrać się za ich czytanie. Na razie przeczytałam pierwszą część i bardzo mi się spodobała. Zdecydowanie nie jest to moja ulubiona książka, ale wciągnęłam się i chcę wiedzieć co stanie się dalej.

3. Serial


Sama nie wiem co powiedzieć... Obejrzałam dwa sezony w trzy dni i dalej oglądam. Serial niesamowicie wciągający, chociaż tematyka ostatnio bardzo oblegana i większość postaci aż się prosi, żeby je znienawidzić (przynajmniej moim zdaniem). Mimo wszystko ja oglądam dalej i jeśli lubicie uniwersum post apokaliptyczne to zachęcam do rzucenia okiem na "The 100".

4. Muzyka

Sia - Bird Set Free
Natrafiłam na tę piosenkę podczas oglądania filmików z "The Ellen DeGeneres Show" i na początku jakoś szczególnie mi się nie spodobała. Później jednak, z takiego czy innego powodu, przesłuchałam ją jeszcze kilka razy i kompletnie się zakochałam...

5. YouTuber

Aż trudno mi uwierzyć, że nie pisałam jeszcze o Paincie. Jeśli zapuściliście się choć raz w odmęty YouTube to zapewne natrafiliście na jego na jego najsławniejsze filmiki - "After Ever After". Jeśli nie to odsyłam Was do nich teraz, naprawdę warto, są niesamowicie śmieszne, a sam Jon ma moim zdaniem wielki talent :D

A jak Wam minął ten miesiąc? 

4 komentarze:

  1. Strasznie chcialam obejrzec Deadpool, ale moj wyjazd wszystko pokrzyżował. Teraz musze czekac na to, az cos w netach bedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kinach jeszcze grają, możesz spróbować iść :D

      Usuń
  2. Też byłam w kinie na Deadpoolu ! To było naprawdę śmieszne chociaż bardziej podobał mi się zeszłoroczny Ant-Man, ale myślę że tu było więcej mocnych wrażeń :D XD. Również czytałam Gildie Magów, co prawda dopiero tak jak Ty pierwszą część ale w najbliższym czasie na pewno nadrobię. Sia ma specyficzne piosenki ;). Przeszły miesiąc był naprawdę nudny, a pogoda tylko dobijała :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ant-man też bardzo mi się podobał i czekam na kolejne filmy Marvela w tym roku :D Zaczęłam czytać drugą część Gildii, ale jakoś jeszcze się nie wciągnęłam. O tak, pogoda jest tragiczna...

      Usuń