czwartek, 28 kwietnia 2016

Proste i szybkie brownie w kubku

Miałam ostatnio niesamowicie dużo nauki, więc niestety nie miałam czasu, żeby pisać, ale teraz kiedy znalazłam chwilę postanowiłam podzielić się z Wami czymś, co umila mi długie wieczory spędzone z nauką. Nie jest to specjalnie odkrywczy, ani super smaczny deser, ale jest bardzo prosty i szybki do przygotowania :D


Składniki:
2 łyżki masła, 
2 łyżki mleka, 
3-4 łyżki cukru,
2 łyżki kakaa, 
4 łyżki mąki (można część zamienić na owsiankę), 
szczypta soli.

Przygotowanie:
Topimy masło i następnie łączymy z mlekiem, cukrem i szczyptą soli. Dodajemy kakao i mieszamy, na koniec dodajemy mąkę i mieszamy dokładnie, aż nie będzie żadnych grudek. Wstawiamy do mikrofalówki na 1-3 minut, po około minucie polecam sprawdzać konsystencję co 30 sekund i samodzielnie zdecydować jaka najbardziej Wam odpowiada.  

Porcja idealna żeby się z kimś podzielić lub na długą noc spędzoną z chemią :D

2 komentarze:

  1. Brzmi prosto i ciekawie, na weekend z niemieckim może być zbawieniem :D.

    OdpowiedzUsuń