środa, 13 lipca 2016

Czerwiec 2016

Można powiedzieć, że na razie mam spokój ze studiami, przynajmniej na jakiś czas, więc w tym miesiącu postaram się pisać trochę więcej, ale na razie - podsumowanie czerwca :D

1. Film

W tym miesiącu nie oglądałam chyba żadnego filmu poza tym XD Polecam, ponieważ ja się przy nim uśmiałam, ale trzeba zdecydowanie podejść do niego z dystansem.

2. Serial
Serial, który oglądam już od jakiegoś czasu ale jakoś zawsze były lepsze do opisania w podsumowaniu. Jednak w tym miesiącu oglądałam same seriale, które już się tutaj pojawiły, więc postanowiłam, że wreszcie pora na "Young & Hungry". Całkiem niezła, lekka komedia, opowiadająca o biednej kucharce i milionerze. 

3. Muzyka
Twenty One Pilots - Heavydirtysoul
Nie tylko ta jedna piosenka, ale cały album "Blurryface" powinien się tutaj pojawić, ponieważ miałam na jego punkcie obsesję w ostatnim miesiącu. Zdecydowanie wszystkim polecam :D

4. YouTuber
Oglądam Grace i Hannah, więc jak mogłabym nie oglądać Mamrie :D Bardzo zabawny kanał poświęcony między innymi drinkom i żartom słownym.

5. W tym miesiącu...
Trochę rysowałam. Nie są to jakieś dzieła sztuki, ale sprawia mi to dużo frajdy i nie czuję się zupełnie bezużyteczna XD Jeśli macie ochotę obejrzeć więcej moich prac, zapraszam na mojego DeviantARTa lub Tumblra ^^

A jak Wam minął ten miesiąc?

2 komentarze: