piątek, 30 września 2016

Makijaż a'la cut crease

Jak wspomniałam w poprzednim poście, naoglądałam się ostatnio reality show - RuPaul's Drag Drace, co zachęciło mnie do poeksperymentowania trochę z makijażem i wyniki bardzo mi się podobają :D


Makijaż ten jest bardzo prosty, do jego wykonania potrzebne są: brązowa kredka do oczu, w miarę dobrze napigmentowane cienie do oczu w przynajmniej dwóch odcieniach brązowego (ciemniejszy i jaśniejszy) oraz beżowe/białe, raczej gęsty podkład lub korektor, tusz do rzęs. Oczywiście ten makijaż nie może być wykonany równiej w innej kolorystyce, ja akurat miałam takie kosmetyki i takie barwy akurat mi odpowiadały.

  1. Brązową kredką rysujemy kształt litery V od 2/3 dołu powieki ruchomej, na linii rzęs, do zewnętrznego kącika i powyżej, podążając za zagięciem powieki lub trochę wyżej, prawie do kącika wewnętrznego.
  2. Ciemniejszy brązowy cień nakładamy dokładnie w miejscach, które mamy już zaznaczone kredką i delikatnie rozcieramy brzegi, zwłaszcza te na samej górze. 
  3. Jaśniejszym brązowym jeszcze bardziej rozcieramy brzegi.
  4. Na pozostałą cześć ruchomej powieki, która nie jest pokryta brązowym małym pędzelkiem nakładamy bazę do cieni, podkład lub korektor, najlepiej w jasnym odcieniu oraz o gęstej konsystencji, zdecydowanie ułatwia to cały proces.
  5. Obszar, na który nałożyliśmy podkład/korektor pokrywamy najjaśniejszym cieniem (biały, beżowy itp.) i znów bardzo delikatnie rozcieramy brzegi jaśniejszym brązowym, pozwalając jednak żeby linie pozostały dosyć mocno zaznaczone. 
  6. Jasny cieć nakładamy również pod brew i w wewnętrznym kąciku oka, a 2/3 dolnej powieki podkreślamy najciemniejszym.
  7. Wedle uznania na linie wodne nakładamy kredkę. Ja na górną nałożyłam brązową, a na dolną biała. 
  8. Dokładnie tuszujemy dolne i górne rzęsy. 
No i to na tyle, bardzo łatwy, a moim zdaniem efektowny i niesamowicie podkreślający oczy, makijaż, z którym każdy powinien dać sobie radę. 

Dajcie mi znać co sądzicie o tym makijażu oraz o postach w tej tematyce :D

4 komentarze:

  1. Makujaż bardzo ładny i czesto sama go robie,jednak wole bardziej blendowane i cieniowane kolory od tych z wyraźną linią zmiany koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj lubię coś "delikatniejszego", ale jakoś tak mnie naszło i mi się spodobało :D

      Usuń
  2. Makijaż śliczny, podkreśla oko i bardzo mi się podoba *.*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i też pozdrawiam :D

      Usuń