piątek, 23 września 2016

Lipiec/Sierpień/Wrzesień 2016

Minęło trochę czasu i bardzo przepraszam, że tak dawno nie pisałam. Niestety tak się stało, że nie miałam ostatnio zbyt wiele czasu, ale postaram się to nadrobić :)

1. Film
Byłam na tym filmie w kinie już jakiś czas temu, ale ostatnio sobie o nim przypomniałam i postanowiłam obejrzeć jeszcze raz. Z radością stwierdzam, że nadal podoba mi się tak samo i zdecydowanie wszystkim polecam :D

2. Książka
Zaczęłam czytać tą książkę głównie dlatego, że chciałam zobaczyć czy jest aż tak zła jak ludzie twierdzą, że jest i niestety zdecydowanie się zawiodłam. Rozumiem, że jest to sztuka i jestem przekonana, że wystawiona na scenie prezentuje się zdecydowanie lepiej, ale nie mogłam znieść, niektórych dialogów, które wydawały się nieraz jak wciągnięte z bardzo słabego fanfica...

3. Serial
Moja obsesja, właściwie odkąd zaczęłam wakacje XD
Drag Race to reality show w stylu Top Model, w którym mężczyźni, którzy przebierają się za kobiety - drag queen, są poddani wielu przeróżnym zadaniom, związanym z modą, makijażem, muzyką, komedią itp. Dla mnie osobiście jest to niesamowicie ciekawy program, który oczywiście z racji swojego gatunku ma liczne wady, ale jednak go uwielbiam ponieważ pozwolił mi się zapoznać z kulturą drag queen i moimi ulubionymi królowymi, które podziwiam za ich liczne talenty.  

4. Muzyka
Twenty One Pilots - The Judge
Przez ostatnie miesiące kontynuowałam moja miłość do Twenty One Pilots i poza tą piosenką, która bardzo mi się podoba, naprawdę zachęcam do przesłuchania całej płyty.

5. YouTuber
Wiem, że kanał o malowaniu paznokci może nie wydawać się taki ciekawy, ale naprawdę polecam dać mu szansę, nie dla paznokci, ale dla poczucia humoru Cristine :D

A jak Wam minęły wakacje? 

2 komentarze: